No Cure No Pay SEO

SEO - Zoekmachine optimalisatie Bureau

99% van de projecten waar 2Bfound tot vandaag de dag aan heeft gewerkt scoort een notering in de top 10 resultaten van de zoekmachine Google. Dit geeft je geen garantie, maar wel een indicatie van wat de resultaten van je website optimalisatie zullen zijn. Ondanks onze bewezen resultaten zijn wij geen voorstander van de ‘no cure no pay’ methode. Hieronder lees je waarom wij niet werken op basis van deze verouderde methode en waarom, met name, jij het ook niet zou moeten willen!

Vrijblijvend Advies Aanvragen

De 'No Cure No Pay' methode

Met een ‘no cure no pay’ methode betaal je pas voor SEO werkzaamheden wanneer de beoogde resultaten worden behaald. Samen spreek je een prijs af voor het behalen van X aantal posities in de top 10 resultaten van Google bijvoorbeeld. Het klinkt als een als een eerlijk en sympathiek aanbod voor menig ondernemer buiten het vakgebied van online marketing, maar wees op je hoede! Bij ‘no cure no pay’ afspraken loop je al gauw het risico om de langdurige visie over het hoofd te zien. Er zitten bovendien nogal wat haken en ogen aan de ‘no cure no pay’ methode.

diagram - 2Bfound
no cure no pay seo in 2019

Waarom ‘No Cure No Pay’ niet meer werkt

De ‘no cure no pay’ zorgt voor een veel te beperkende SEO-visie voor deze tijd. ‘No cure no pay’ stamt uit de begintijd van SEO toen het algoritme van Google veel simpeler was. Het vakgebied van zoekmachine optimalisatie was veel minder omvattend dan nu, waardoor de simpele ‘no cure no pay’ een passende methode was. Tegenwoordig update Google het algoritme maar liefst 500-600 keer per jaar en is de werking van zoekmachines complexer dan ooit. Om SEO nog goed uit te oefenen is het van belang om te letten op zaken die niet direct voor hoge rankings zorgen, maar wel bijdragen aan je strategie op de lange termijn.

De risico’s van ‘No Cure No Pay’

  • Kortdurend effect – Misschien haal je wel snel de beoogde hoge posities, maar die zullen in no time weer verdwijnen als dat op de verkeerde wijze gebeurt.
  • Betekenisloze resultaten – Leiden de hoge posities bijvoorbeeld ook naar meer bezoekers? Of leiden de vele bezoekers wel naar meer conversies?
  • Halve waarheden of onjuiste informatie – Met de ‘No Cure No Pay’ methode is er meer motivatie om resultaten te verfraaien of fouten te verdoezelen door de uitvoerende partij.
risico's no cure no pay
Zoekmachine optimalisatie / SEO bureau

SEO op basis van kwaliteit - niet kwantiteit

2Bfound richt zicht op het bieden van kwaliteit boven kwantiteit. Wij streven er dan ook altijd naar om een stap verder te gaan dan nodig is – want alleen zo bereik je op duurzame wijze de hoogste posities in zoekmachines. Om deze reden bieden wij geen diensten aan op basis van de beperkende ‘no cure no pay’ methode. Bij ons kun je wèl terecht voor eerlijke zaken, transparante communicatie en bewezen SEO resultaten.

Dus, de vragen waar we je antwoord op hebben gegeven, test jezelf!

No-cure no-pay SEO houdt in dat de klant pas betaalt indien resultaten behaalt worden. Echter is het vandaag de dag een achterhaalde en korte termijn gedachte. Het is in de praktijk geen haalbare, duurzame methode.
SEO is niet meer zo enkelzijdig als voorheen. Goede resultaten zijn niet op voorhand al te garanderen. Goede resultaten worden alleen behaald door een duurzame SEO strategie in te zetten, waarmee je bezoekers en Google ook echt toegevoegde waarde biedt.
Binnen 2Bfound zijn we overtuigd van onze werkwijze, waarmee we ontzettend mooie resultaten hebben behaald. Onze SEO aanpak is gestructureerd, maar bij iedere campagne toch uniek. In grote lijnen:
1. Vrijblijvend intake gesprek
2. Doelstellingen en offerte
3. Adviesrapport uitbrengen
4. Optimalisatietraject in gang zetten
5. Rapportage, evaluatie en ondersteuning

Referenties

Robbert ter Wielen SOLO Gietvloeren

Het is prettig om zaken als SEO zorgeloos uit handen te kunnen geven, zoals bij 2Bfound het geval is. We hebben hier in de afgelopen jaren schitterende resultaten mee behaald en zijn zeer goed te spreken over de manier van communiceren! 2Bfound luistert naar je wens, komt afspraken netjes na en denkt met je mee. Een absolute aanrader!

Jan Hak Habrobouw

Voor ons was het een grote uitdaging om met 2bfound in zee te gaan. We besloten om het heel goed, of helemaal niet te doen en gingen voor het eerste. Met de bouw van een mooie, professionele website, de onderhoud daarvan en het optimaliseren van de vindbaarheid in google is 2bfound voor ons een complete partij gebleken waar we blij mee zijn. 2bfound heeft ons naar een hoger niveau gebracht.

Jasper Kleingeld Benevia

Drie jaar geleden zijn wij met 2Bfound een traject ingegaan. Het doel was de bezoekersaantallen van de website te verhogen en een hogere conversie te realiseren. 2BFound voert voor ons een deel van onze SEO-werkzaamheden uit. Wij hebben hierdoor absoluut hogere posities binnen Google bereikt. Daarnaast richten zij, met succes, onze AdWords campagnes in. Maandelijks onderhouden zij de campagnes. Ook dit heeft geleid tot een stijging in het aantal conversies. Daarnaast is het bedrijf een goede sparringpartner waardoor nieuwe inzichten en ideeën ontstaan die wij weer doorvoeren in onze websites. 2Bfound beschouwen wij als een betrouwbare partner op het gebied van online marketing.

Klantbeoordelingen

No Cure No Pay SEO wordt beoordeeld met een 8.8 door 521 tevreden klanten!
98 / 100
38 beoordelingen
98 / 100
7 beoordelingen
94 / 100
67 beoordelingen
91 / 100
70 beoordelingen
Jouw site bovenaan in Google?

Vul het formulier in voor een vrijblijvend advies.

Contactpersoon
Wilfred Stomp eigenaar 2Bfound en SEO expert
Wilfred Stomp
T. 078 - 844 52 71 (algemeen)